تایتل قالب


استفاده از کودهای کشاورزی در کشاورزی از زمانی آغاز شده‌است که حیوانات اهلی شده‌اند . هنگامی که به زمین ریخته شد ، گیاهان در آنجا سریع‌تر رشد کردند و این اصل در همان زمان مورد استفاده قرار گرفت . بر خلاف کودهای شیمیایی ، کود حیوانی اثرات یک جانبه ندارد اما از طرف دیگر به تامین مواد غذایی و از طرف دیگر کمک می‌کند تا خواص فیزیکی خاک را بهبود بخشد .اغلب کودهای شیمیایی تاثیر بهتری در زمان کاشت داشتند . این امر در زمانی که کود حیوانی مصرف می‌شود صادق است . به این معنی که کود حیوانی که به طور کامل تخمیر می‌شود باید به طور همزمان با کاشت و یا با کودهای شیمیایی مصرف شود چون مواد مغذی داخل کودهای گیاهی نیز هدر خواهد رفت .
مواد مغذی در کودهای شیمیایی مورد استفاده در پاییز کم‌تر موثر هستند و نتایج مصرف بهاره سودمندتر هستند . استفاده از کودهای گیاهی در خاک با بافت مناسب کم‌تر اتفاق می‌افتد . خوب است که در پاییز یا اوایل زمستان که یخ‌بندان وجود ندارد از کود شیمیایی استفاده کنید . البته تثبیت مواد مغذی در این خاک‌ها بیشتر است .

طرح توجیهی تولید کود کمپوست


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی