تایتل قالب


کود به سادگی یک multivitamin و کمک غذایی گیاهی است که کشاورز از آن برای ترقی و پردازش محصولات بیشتر و همچنین تغذیه خاک استفاده می‌کند که به سه دسته کلی براساس خصوصیات ، مبدا و مواد آن‌ها تقسیم می‌شود .
کود شیمیایی کود شیمیایی آلی

کودهای شیمیایی : تولید این کودها در کشاورزی و تولید محصولات انقلابی ایجاد کرده‌است . در طول زمان ، این کودها در حال افزایش هستند و از آنجا که این کودها درآمد محصول را افزایش می‌دهند ، مهم است که به خاطر داشته باشید که این کودها آسیب قابل‌توجهی به خاک ، ارگانیسم‌ها و اکو سیستم‌ها وارد می‌کنند . درصد خلوص و خلوص کودهای مختلف حاوی یک آلمان بسیار متفاوت است . این تفاوت‌ها تاثیر قابل‌توجهی بر استفاده ، توزیع ، زمان بارور سازی و اثربخشی کودهای شیمیایی دارند . بنابراین درک خوبی از انواع کود قبل از انتخاب و یا مصرف آن‌ها لازم است .یکی از کودهای شیمیایی مورد استفاده کود اوره است . کود اوره که به عنوان کود نیشکر نیز شناخته می‌شود ، یکی از پرکاربردترین و ارزان‌ترین کودهای شیمیایی در جهان است . کود اوره ۵ % نیتروژن دارد و حلالیت آن در آب بسیار خوب است و به همین دلیل در خاک برای آماده‌سازی کودهای شیمیایی و foliar در گیاه استفاده می‌شود . کود اوره ممکن است حاوی some باشد . مشکل کود اوره این است که در خاک به علت حلالیت بالای آن ، در خاک بسیار قابل‌حل است . این به این معنی است که اگر آبیاری و بارش زیاد در خاک وجود داشته باشد ، کودهای شیمیایی می‌تواند به آسانی در خاک شسته شود .امیداوارم این مطلب برای شما مفید واقع شده باشد.

طرح توجیهی تولید کود کمپوست


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی